FAQ

Worden al de tweedehands producten gerenoveerd alvorens te worden verzonden?

– Alle tweedehands artikelen (zonder elektronica) worden gereinigd ,ontsmet en getest voordat ze worden verzonden.

Kan u complete machines leveren?
– De complete tweedehands machines verkocht op waterloopartselectro.be worden niet geleverd. Het is de verantwoordelijkheid van de koper om de aangekochte machine af te halen ter plaatse.

Hoe kan men zeker zijn van de overeenstemming van een onderdeel?
– Om de overeenstemming van een stuk met uw machine te garanderen, kunt u onze gids  “Hoe kunt u uw apparaten identificeren” raadplegen. Als u nog steeds twijfelt, kunt u ons ook een foto sturen van het typeplaatje van het apparaat via het contactformulier.

Wanneer wordt mijn artikel toegestuurd?
– Items worden één werkdag na ontvangst van betaling verzonden. Een trackingnummer zal u gecommuniceerd worden via e-mail zodra het item verzonden is.

Ik heb het product niet meer nodig, wat kan ik doen? 
– Als u het product niet meer nodig hebt, hebt u 14 dagen tijd na ontvangst om het naar ons terug te sturen op uw kosten. U krijgt de waarde van uw aankoop terugbetaald na ontvangst en nazicht.
– Als het product beschadigd of kapot bij u aankomt, stuur het ons terug en u zal voor de waarde van het product en de verzendkosten worden vergoed.

-Geplaatste elektronische en electrische onderdelen worden niet teruggenomen.

U kan u wisselstukken  niet installeren?
– Wij bieden ook een herstellingsdienst aan. Indien u interesse hebt, neem dan met ons contact op via onderstaand formulier.